Wednesday, July 11, 2012

GO DIE --'

selamat pagi and hopefully korang tak takot dengan title ekingg ni
actually , ekingg tak kejam camtuhh tapi untuk manusia yang berperangai macam anjing ni
memang geram gila , bila kena maki free
maki sesuka hati macam takde adab , macam otak sempit
alhamdulillah , ekingg dapat mengawal tahap kemarahan ekingg dengan lebih beradab and more matured
wehh , dahh tua bangke pongg takde adab lagi
makin tinggi ilmu pengetahuan seseorang , makin sempit pemikirannya
memangg hati ni sakit gila , tapi takpe . watlek watpeace
untuk kau !
title atas tuh aku tujukan dekat kau
sikit aku tak bernanah kau takde
jangan nak stalker aku ahh , jijik aku punya blog ni nt
aku mintak maaf
errr , puas hati ekingg
and ekingg nak bgtahu sikit
carilah kawan yangg boleh sehidup semati bukan sorang hidop sorang mati yee
sekian , terima kasih


2 comments: