Saturday, January 21, 2012

kisah tentang form4

assalamualaikum makcik pakcik
aduhh dahh naik upper form nh busy benor
almaklomlhaa dengan addmath nye , biologynye , fizik lagi , kimia lagi . haihh
woahh , subjek bapok susahnyee , naknak lagi biology . hm memang mase untuk tido jehhlha
bila masok form 4 nh sedeh sikid lhaa kan , ramai kawan ekingg yang nak pindah sch
termasoklhaa jiran ekingg (duduk sebelah) nak tukar sch dahh . woahhh
lepas nh ekingg duduk sensorangglhaa dalam kelas , hm sedehhh :(
tapi kan ekingg pon nak tukar jugak , tapinyee tukar kelas jelhaa . hewhew
amik perinsip akaun , ekonomi asas ahh pulakk , subjekk ekingg sekarang nh mencabar minda sangat .
nak cerita sikid pasal jiran ekingg , kitorangg nh dari form3 lagi same kelas , nama dia SHAHIDA . bijak gila , rajin baca buku . dia ada kembar taw nama kembar dia SHAHIRA now dia nak tukar sch pulakk . sedehhh bohh :(
naik cuti nh , dia takde dahh , waaaaaa sunyi lhaa hidop ekingg duduk sensorangg
tapikan dia ada tulis note dahh untuk ekingg , nak tahu tak ? okayy bacalhaa , jangan bgtahu sapesape yee . kitakita jehh . hewhew . ekingg nh pon baru nak baca nh .
remember me always :)
takecare and carefree , AHAHAHAHA(lawak jugak kawan ekingg nh)
don't worry be happy(macam tahu jehh ekingg tengah worry )
wish you always success(terimakasehh)
rindu time PMR , we have really enjoy that moments....(yeahhhh)
be the one who you are( yes i will)
hoii makcikk , be mature and taknak nakalnakal(sedehh , nak nangis rasa)
moto: jadi THE BEST di dunia dan di AKHIRAT :)
SHAHIDA , i will miss you darlingg , kita dahh banyak share story kan . jangan kasi tau sapesape yee
hope impian kau nak kahwin dengan anak raja tercapai kayhhh , jangan lupa aku pulakk !
sumpah sedehh , nak hilangg kawan macam kau nh ! kau seorangg yangg sistematikk lhaa semekk, buku terbelah dua kau sampai bilabila aku akan engad
pesanan dari aku pulak
sayangg , jaga diri leklok yee
sumpah aku happy gila duduk sebelah kau , nak nangis rase bila kau cakap kau nak pindah
jangan lhaa diet sangat kayh , badan kau dahh santek dahh
jangan lupa aku , (perangai aku , mulut aku , kasut aku , biology aku , akaun aku )
lepas nh aku makan dalam kelas sensorangg lhaa kan , oopss aku pon nak tukar kelas dahh kan '
SHIDA , kau memangg rajin . nt dahh tukar sekolahh jangan lhaa lupa jengok aku dekad sini haa
last but not least , ILOVEYOUBABE ! syisha in my mindd
haihh , tertouchingg lebih pulokk , takpe lhaa hope SHAHIDA akan dapad apa yangg dia inginkan .
hm itu sahaje tentangg kisah form 4 ekingg buad masa sekarangg . loveyouall
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment